کد خبر: ۱۱۳۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ 03 November 2023

راه‌اندازی ۲۰ تخت ویژه با استقرار تیم‌های فوق‌تخصصی جهت مداوای مصدومان حادثه لنگرودراه‌اندازی ۲۰ تخت ویژه با استقرار تیم‌های فوق‌تخصصی جهت مداوای مصدومان حادثه لنگرود

 

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان دکتر محمد تقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تسلیت به مردم گیلان به ویژه مردم لنگرود در پی آتش‌سوزی مرگبار مرکز ترک اعتیادی در کلیدبر، اظهار کرد: تاکنون در پی این سانحه دلخراش ۲۶ تن کشته و ۱۶ نفر به مراکز آموزشی درمانی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در پی این آتش سوزی در همان دقایق نخست کمیته بحران واکنش سریع و پاسخ به بحران دانشگاه تشکیل شد، افزود: هم‌اکنون تیم‌هایی متشکل از فوق تخصص سوختگی و ترمیمی، فوق ICU و پزشکان متخصصی از جمله جراحان در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه‌اندازی و تعبیه ۲۰ تخت ویژه درمان سانحه دیدگان ناشی از سوختگی در لنگرود در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت خبر داد و گفت: تیم هایی از اورژانس در لنگرود حضور دارند و پس از عملیات احیا و اقدامات اولیه درمانی، بیماران را به این مرکز فوق تخصصی اعزام می‌کنند.

دکتر آشوبی ضمن ابراز همدردی مجدد با مردم گیلان به ویژه لنگرودی‌ها و مردم منطقه از حضور مداوم و مستمر کادر درمان در مراکز درمانی برای نجات جان مصدومان بازمانده در این حادثه خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار