کد خبر: ۱۱۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 17 October 2015

مدیرکل استاندارد البرزبر ضرورت نهادینه کردم فرهنگ استاندارد درکودکان تاکید کرد.

فتانه شكرالهي درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: كودكان تاثير پذيرترین قشر جامعه بوده و بسیار آموزش پذیر هستند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس هرگونه آموزش و ترويج استاندارد در مورد آنها موثر واقع شده و درذهنشان ماندگار می‌شود.

شکرالهی ادامه داد: اگر فرهنگ استاندارد از دوران کودکی در افراد نهادینه شود، درسال‌های آینده جامعه‌ای خواهیم داشت که تمامی افراد ان با مفهوم کیفیت و استاندارد آشنا هستند.

این مسئول گفت: کسانی که با مفهوم استاندارد آشنا هستند کالای بدون علامت استاندارد نمی‌خرند و به دیگران نیز دراین خصوص اطلاع رسانی می‌کنند.

شکرالهی اضافه کرد: بدون شک مصرف کالاها و محصولاتی که آرم استاندارد بررویشان حک شده ضامن سلامتی افراد جامعه است.

این مسئول دربخش دیگری از صحبتهای خود از برگزاری جشن استاندارد در مهد کودک‌ها و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبرداد و گفت: اين جشن ها درطول هفته استاندارد برگزار شد.

مدیرکل استاندارد البرز افزود: در زمان اجراي اين برنامه‌ها، كارشناسان استاندارد، كودكان را با مفاهيم استاندارد و لزوم درج علامت و اهميت آن آشنا کردند.

شکرالهی گفت: این کارشناسان پس از آموزش مفاهیم استاندارد اقدام به برگزاري مسابقه میان کودکان مهد کودک‌ها و کانون های پرورش فکری کرده ودرنهایت به برگزيدگان جوايزي را اهداء نمودند.

وی در پایان گفت: در این جشن‌ها کودکان با عنوان «هميار استاندارد» معرفی شدند که این امر انگيزه‌ای درآنها ایجاد می‌کند که قبل از خرید محصول حتما به علامت استاندارد آن توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار