تابناک هرمزگان- دانش آموزان دبستان دخترانه پویش به همراه معلمین خود از موزه گنجینه آب استان که در شرکت آب منطقه ای هرمزگان قرار دارد بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 25 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// در راستای فرهنگ سازی مصرف آب و همچنین اجرای طرح داناب 140 نفر از دانش آموزان دانش آموزان دبستان دخترانه پویش از مجموعه موزه های گنجینه آب شرکت آب منطقه ای که در محوطه بیرونی شرکت قرار دارد بازدید کردند.

طرح داناب برنامه ای ملی است که با هدف افزایش سواد آبی و فرهنگ سازی در زمینه مصرف آب برای دانش آموزان در سراسر کشور اجرا می شودمدیران محترم مدارس می توانند با تعیین وقت قبلی دانش آموزان را برای بازدید از این موزه به شرکت آب منطقه ای بیاورند و از برنامه های متنوع و شادی که برای دانش آموزان برنامه ریزی شده استفاده کنند.

مجموعه موزه گنجینه آب استان هرمزگان شامل سه بخش است. بخش اول در فضای باز و محوطه شرکت قرار دارد که برخی از روش های قدیمی تهیه و تامین آب در استان هرمزگان را نشان می دهد و دو بخش دیگر نیز شامل ابزارها و وسایل مختلف تهیه آب و همچنین روش های نوین تامین آب و ماکت های کوچک از سد های استان در آن قرار دارد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار