با حضور استاندار هرمزگان انجام شد:
تابناک هرمزگان- شرکت های پالایش نفت بندرعباس، شرکت فولاد هرمزگان و صبا فولاد خلیج فارس در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، تفاهمنامه تامین لوله به ارزش 900 میلیارد ریال برای آبرسانی در هرمزگان با شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امضا کردند.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 14 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم با اشاره به اهمیت عمل به مسئولیت های اجتماعی صنایع، تصریح کرد: برخی از پروژه ها از جمله آبرسانی هم نیازمند اعتبارات کلان و هم حیاتی است که باید در قالب مسئولیت های اجتماعی توسط صنایع انجام شود.

به گفته وی، پروژه های آبرسانی نیازمند حمایت های مالی است که هرمزگان به دلیل برخورداری از صنایع بزرگ باید از این ظرفیت برای توسعه آبرسانی بهره ببرد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با اشاره به اهمیت این تفاهم نامه تصریح کرد: تامین لوله برای تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی از اهمیت بالایی برخرودار است که خوشبختانه با تعامل و هم افزایی که در استان هرمزگان وجود دارد، این تفاهمنامه با ابتکار و پیگیری استاندار هرمزگان امضا شد و فصل جدیدی از توسعه آبرسانی به مناطق مختلف هرمزگان را رقم خواهد زد.

وی گفت: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنایع، تفاهمنامه همکاری شرکت های پالایش نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و صبا فولاد خلیج فارس با شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به ارزش 900 میلیارد ریال برای تامین 35 کیلومتر لوله امضا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن قدردانی از ورود به صنایع به بخش آبرسانی در راستای عمل به مسدولیت های اجتماعی تصریح کرد: توسعه آبرسانی علاوه بر اینکه نیاز آب مردم را تامین می کند باعث رونق صنایع نیز می شود که این تفاهم نامه نقطه عطفی در تاریخ آبرسانی هرمزگان است.

گفتنی است، این تفاهم نامه ها با امضای استاندار هرمزگان، رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و مدیران عامل شرکت های پالایش نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و صبا فولاد خلیج فارس بصورت جداگانه با شرکت های یاد شده منعقد شد.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: آبفای هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار