حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان شد
مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان و معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 22 October 2023

به گزارش تابناک گیلان با حضور استاندار گیلان و معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه و با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، صبح امروز (شنبه) “حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی” به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان گیلان منصوب و معرفی شد.

استاندار گیلان در جلسه معرفی مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه این استان گفت: مسئولیت، امانت و تکلیفی است که بر دوش خدمتگزاران به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهاده شده است.

اسدالله عباسی افزود: باید از فرصت خدمت با در نظر گرفتن خدا، آموزه های دینی، منویات مقام معظم رهبری و در مسیر شهدای عظیم الشان با اجرای برنامه راهبردی دولت مردمی و انقلابی، در خدمت به مردم ولایتمدار و ارزشمند کشور عزیزمان کوشا بود و رضایت خداوندبزرگ را کسب کرد.

وی با برشمردن آثار و برکات حوزه اوقاف و امور خیریه و تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ وقف در جامعه افزود: جامعه با وقف به سمت توسعه و تعالی حرکت می‌کند و این فرهنگ که آمیخته با آموزه های دینی ماست باید در جامعه تقویت شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان با وجود بقاع متبرکه امامزادگان(ع) و مردمان خداجو به عطر ایمان و نور معنویت معطر و منور است، از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان قدردانی کرد و از مدیرکل جدید خواست با توجه به سوابق و تجارب خود در اوقاف و امور خیریه، بتواند از تمامی ظرفیت های استان مستعد گیلان برای ارتقای فعالیت های گسترده این نهاد بهره مند شود.

معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام ویژه استاندار گیلان بر توسعه فعالیت های و فرهنگ غنی وقف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در طرحهای بسیار مهم از جمله در زمینه دانش بنیان، کار آفرینی ، اقتصاد دریا مبنا، کشاورزی ، دامداری ، تولید تجهیزات پزشکی ، کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده ادامه داد: این سازمان در سال گذشته و نیمه نخست امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال در طرح های اقتصادی مورد نیاز کشور و مردم مشارکت کرده است.

وی تصریح کرد: مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در امور اقتصادی برای کمک به دولت تا پایان سال نیز بیشتر خواهد شد.

در این جلسه با قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گیلان معرفی شد.

تدینی پیش از این مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استانهای سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان را در کارنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار