رئیس شورای اسلامی خاوران از برگزاری چهارمین جشنواره انار و خرما شهر خاوران در پنجم آبانماه خبر داد گفت: این رویداد به منظور معرفی ظرفیت های مختلف و ارائه محصولات کشاورزی و طبیعی این شهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 16 October 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: ابوذر قاسمی به برگزاری چهارمین جشنواره انار و خرما اظهار داشت و گفت:این جشنواره با برنامه های متنوعی نظیر ارائه محصولات ارگانیگ و طبیعی، بازی های بومی محلی، تجمع خودروهای کلاسیک، همایش دو چرخه سواری، بازدید از کوچه باغ ها، بافت تاریخی و بومگردی ها اجرا خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت فوق العاده گردشگری و آب و هوای مناسبت این شهر عنوان کرد: از اهداف اصلی ما توسعه گردشگری با برگزاری رویداد متنوع است که البته مستلزم جامعه محلی و مردم به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی این برنامه‌هاست.

دبیر برگزاری رویداد جشنواره انار و خرما گفت: یکی از ویژگی‌های مهم و جالب‌توجه این رویدادها عرضه محصولات و فرآورده‌های جانبی آنها است که بازار خوبی را به‌خصوص برای مردم محلی فراهم می‌کند.

قاسمی در ادامه به نامگذاری یکم آبان ماه بنام روز خاوران اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی از یکم تا پنجم تحت عنوان همایش خاوران شناسی، کارگاه ترویجی انار و خرما، شب شعر خاوران، مسابقات فوتسال منطقه، پاکسازی طبیعت و بصورت ویژه چهارمین جشنواره انار و خرما در پارک شیخ احمدی خاوران با حضور گردشگران از سراسر استان خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار