فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در اطراف مدارس، پارک‌ها و معابر عمومی و توقیف ۴۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 15 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از فارس، عصر امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ضربتی امنیت محله محور با هدف برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف در پارک‌ها، معابر عمومی و اطراف مدارس شهرستان اسفراین با حضور چند اکیپ از پلیس‌های تخصصی به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران موفق به توقیف و اعمال قانون ۴۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم شدند، گفت: اجرای این طرح رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است و با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه و در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه موتورسیکلت‌های متخلف به پارکینگ انتقال داده شدند، افزود: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و با توجه به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است از مردم عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار