امام جمعه گنبدکاووس گفت: فلسطین کلید و رمز انتظار فرج و ظهور امام زمان(عج) است و این رژیم غاصب به زودی با همت و مجاهدت‌های جوانان فلسطینی نابود خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 13 October 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبر گذاری فارس، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به اتفاقات اخیر و جنایات رژیم صهیونیستی اظهارکرد: رژیم صهیونیستی در آغاز جنایت خود ۵۳۰ شهر و روستا‌های فلسطین از زمین برداشتند و نصف جمعیت فلسیطن مجبور شدند از خانه و سرزمین خود فرار کرده و به کشور‌های مختلف جهان بروند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: فلسطین کلید و رمز انتظار فرج و ظهور امام زمان (عج) است و گروه مقاومت حماس و جهاد مجرای وعده الهی برای نابودی رژیم صهیونیستی بوده و بزودی این رژیم بدست این رزمندگان نابود خواهد شد.

ترابی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با این جنایات خود سبب شد تا تنفر همه مردم جهان نسبت به خود را بیشتر و قوی‌تر کند و ما شاهدیم که در مسابقه فوتبال نیز علیه این رژیم شعار‌هایی سر داده شد.

وی گفت: نگاه مردم جهان به مقاومت نسبت به سال‌های قبل متفاوت شده و همه مردم جهان به ویژه مسلمانان جهان باور دارند که مقاومت و حماس قوی‌تر از گذشته وارد میدان شد و بزودی این رژیم از بین خواهد رفت.

امام جمعه گنبدکاووس بیان کرد: با تضعیف شدن رژیم صهیونیستی که در گذشته بعنوان چهارمین ارتش دنیا شناخته شده بود سبب شده تا دیگر کشور‌هایی که در کنار وی بوده و از این رژیم حمایت می‌کردند عقب‌نشینی کنند.

امام جمعه گنبدکاووس ابراز کرد: به زودی رژیم غاصب صهیونیستی با مجاهدت‌های حماس و رزمندگان فلسطینی نابود خواهد شد و این وعده الهی است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار