مدیر کل کمیته امداد استان مازندران؛
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: برای انتشار ارزش‌های جهانی خود باید به دنبال ابزارسازی جهانی باشیم که یکی از این ابزارها دانشگاه است و امروز می‌توانیم بگویم که در سطوح منطقه‌ای و جهانی دانشگاه آزاد حرف برای گفتن دارد.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴ 08 October 2023

به گزارش تابناک مازندران میثم معافی در جلسه پژوهش و گردشگری که با حضور کرمانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در دانشگاه آزاد واحد ساری برگزار شد اظهار داشت: برای انتشار ارزش‌های جهانی خود باید به دنبال ابزارسازی جهانی باشیم.

 

دانشگاه آزاد در سطوح منطقه‌ای و جهانی حرف برای گفتن دارد  

وی افزود: یکی از این ابزارها دانشگاه است و امروز می‌توانیم بگویم که در سطوح منطقه‌ای و جهانی دانشگاه آزاد حرف برای گفتن دارد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: حدود ۷۸ درصد اقتصاد دنیا بر اساس اقتصاد دانش بنیان است که این ظرفیت در کشور وجود دارد و حرف برای گفتن داریم که البته این ظرفیت توسط دانشگاه ها ایجاد شده است.

معافی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درباره ایران قوی گفت: باید برای ایران قوی، ایران مهارتی داشته باشیم.

وی گفت: حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در اختیار کمیته امداد مازندران است و با توجه به شعار محوری کمیته امداد که توانمند سازی است، نیازمند یاری دانشگاه هستیم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران ضرورت کار در حوزه مهارت و گسترش در بخش دانشگاه‌های مهارتی و فنی را مهم برشمرد و گفت: با ۶۰ موضوع مشخص شده که در اختیار دانشگاه قرار خواهیم داد با تشکیل کارگروه مشخص با تقویم زمانی معلوم می توانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار