رئیس هیات تکواندو کرمانشاه:
رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: دوره‌های هماهنگی مربیان، داوران و توانمندسازی تکواندوکاران نسبت به تغییر قوانین تکواندو به صورت منظم در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 03 October 2023

مهدی همتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در رابطه با تغییر قوانین تکواندو دوره‌های ایجاد هماهنگی به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها برای مربیان و داوران و توانمند سازی آموزشی تکواندوکاران است و خللی در عملکرد ورزشکاران به وجود نمی‌آید.

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه تصریح کرد: انتخاب افراد برای اردوی تیم ملی بر اساس برگزاری مسابقات مختلف و  شایستگی افراد صورت می‌گیرد.

وی ابراز کرد: اگر در حق ورزشکاری اجحاف شود تا جایی که قانون به ما اجازه بدهد سعی می‌کنیم که از حقوق ورزشکاران دفاع کنیم و این کار ابتدا توسط فدراسیون و بعد بازرسی وزارت ورزش انجام می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: هر مربی که به دنبال موفقیت باشد باید به صورت مرتب و مکرر در دوره‌های آموزشی شرکت کند و دانش خود را ارتقاء بدهد.

وی تشریح کرد: آسیب دیدگی ورزشکاران علل مختلفی دارد، آماده و گرم نبودن بدن، عدم انعطاف کافی و آمادگی جسمانی، ضعف عضلانی و سایر عوامل دیگر در این موضوع نقش دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر تکواندوکاران تمرینات مستمر خود را به صورت منظم و با حضور مربی انجام بدهند، قطعا آسیب‌های کمتری خواهند دید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار