محمدرضا جلالی در آیین معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید حسین پور لنگرود
کد خبر: ۱۱۲۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵ 28 September 2023

باید کارهای تخصصی به افراد متخصص و ماهر سپرده شودباید کارهای تخصصی به افراد متخصص و ماهر سپرده شودباید کارهای تخصصی به افراد متخصص و ماهر سپرده شود

محمدرضا جلالی امروز در آیین معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید حسین پور لنگرود، با بیان اینکه باید کارهای تخصصی به افراد متخصص و ماهر سپرده شود، اظهار کرد: مردم در حوزه بهداشت و درمان انتظار ارائه خدمت دارند و لذا باید بدون هرگونه حواشی، به اصل مطلب بپردازیم به گزارش تابناک گیلان.
وی با تاکید بر لزوم هماهنگی مسئولان بهداشت و درمان و مراکز درمانی و بیمارستانی با مدیران شهرستان، تاکید کرد: در همه امور باید وحدت رویه داشته باشیم.
فرماندار لنگرود همچنین به نواقص بیمارستان شهید حسین پور اشاره کرد و یادآور شد: در بخش اجهیزات و نیروی انسانی با کمبودهایی مواجه هستیم که باید مرتفع شودو
دکتر عقیل قلی پور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز، با تاکید بر لزوم همراهی رئیس بیمارستان با شبکه بهداشت و درمان، اضافه کرد: متاسفانه در سال های آینده با کمبود پزشک عمومی و سپس متخصص مواجه خواهیم بود.
وی با اشاره به مشکلات برخی بیمارستان های شهرستانی در بخش متخصص بیهوشی، گفت: لنگرود قطب بهداشت و درمان شرق استان بوده و لذا باید شاهد همراهی و همکاری مدیران شهرستان برای خدمت رسانی به مردم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار