فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دانش آموزان از سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی و کشورمان هستند که با کار و تلاش خود و همگام با سایر اقشار می توانند روزهای خوبی را برای کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 23 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید که پیش از ظهر امروز با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استان در دبیرستان حاجی بهرامی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان از سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی و کشورمان هستند که با کار و تلاش خود و همگام با سایر اقشار می‌توانند روز‌های خوبی را برای کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.

وی با اشاره به جمله رهبر انقلاب که نزدیک قله‌ایم، گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند باید تلاش کنیم تا در بخش‌های مختلف در سطح جهانی مدعی باشیم، یکی از این بخش‌ها «علم» است؛ لذا باید عقب ماندگی‌هایی که وجود دارد را رفع کنیم و بسیاری از قله‌ها را فتح کرده و حق خود را از دنیا بگیریم.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه‌های نانو، پزشکی و... بیان کرد: یکی از هزاران درس دفاع مقدس اعتماد به نفس و خود باوری است. حضرت امام (ره) اعتماد و خودباوری را برای فرزندان و جوانان این مرز و بوم به ارمغان آورد و با همین اعتماد توانستیم دفاع مقدس را با پیروزی به پایان برسانیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان تاکید کرد: امروز مسوولان و خادمین مردم نیز باید این میراث ماندگار امام خمینی (ره) را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و با تمام توان در میدان حاضر شوند تا بتوانیم به توفیقات بیشتری دست پیدا کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار