در ششمین روز از هفته دولت صورت پذیرفت؛
«پروژه شهنام پلاستیک گستر» در فاز ۲ شهرک صنعتی نکا با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 29 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز سه‌شنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ ، در ششمین روز از هفته دولت، با حضور مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، روحی معاون فنی شهرک‌های صنعتی مازندران، رضوی ناظر فنی شهرک‌های صنعتی استان، کمالیان ناظر مخابرات شهرک‌های صنعتی مازندران و جمعی از مدیران شهرستانی، «پروژه شهنام پلاستیک گستر» در فاز ۲ شهرک صنعتی نکا با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

افتتاح پروژه شهنام پلاست با اعتبار ۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان  

احمد خواجو مالک و مدیر واحد صنعتی تزریقِ پلاستیکِ «شهنام پلاستیک گستر»، اظهار کرد: این واحد صنعتی از ابتدای سال ۱۴۰۲ ، با ۹ خط تزریق و ۳ خط تولید گرانول با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان شروع به فعالیت کرد.

 

افتتاح پروژه شهنام پلاست با اعتبار ۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان  

وی تشریح کرد: این شرکت، تمام قطعه‌های پلاستیکی از قبیل؛ گلدان نشا، سینی نشا، سبد و سایر قطعات پلاستیکی را تولید می‌کند.

مالک این شرکت تولیدی اعلام کرد: شهنام پلاستیک گستر درحال حاضر برای ۵نفر بطور مستقیم و برای ۱۵ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده و این رقم رو به افزایش است و امیدواریم در آینده‌ی بسیار نزدیک، به تساعد برسیم.

خواجو ابراز کرد: ما به لطف خداوند در زمینه فروش محصول، مشکلی نداریم و تمام تلاشمان این است که پتانسیل‌های نیروی کاری را افزایش دهیم تا برای جوانان شهرمان، کارآفرینی کنیم و بتوانیم سفره‌دار باشیم.

این کارآفرین اهل اصفهانِ ساکن در شهرستان نکا بیان کرد: ما در زمینه‌ی گرانول، در خارج از کشور توانستیم فوق‌العاده خوب کار کنیم و در شهرک صنعتی بواسطه‌ی ظرفیت فوق‌العاده‌ی بندر امیرآباد، صادرات داشته باشیم و باعث ارزآوری بسیار خوب برای منطقه شویم.

خواجو گفت: ما برای مجوز گرفتن شرکت مشکلی نداشتیم، اما متاسفانه، مجوزگیری در کشور ما بسیار زمانبر است، درحالیکه روند مجوزگیری در سایر کشورها، بسیار کوتاه است، بطوریکه، ما در سریع‌ترین زمان ممکن، توانستیم ۹ ماهه مجوز را اخذ کنیم که این زمان می‌تواند بسیار کمتر شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار