رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده گفت:از مهمترین وظایف خبرنگاران تبیین و بیان خدمات نظام و دولت است.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸ 24 August 2023
به گزارش تابناک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: رسیدگی به مشکلات خبرنگاران باید در سطح جامعه اجرایی شود.

وی افزود: تمامی خبرنگاران باید در سامانه جامع رسانه های کشور عضو شوند تا مراحل اجرایی فعالیت های خبرنگاران قانونمند شود.

زارعی گفت: بحث خبر و خبرنگاری باید در شرایط کلی جامعه براساس آیتم های  تعیین شده خدمات صورت می گيرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:خانه مطبوعات و سایت جامع رسانه های کشور عضو شوند تا تمام مراحل حوزه خبر و اطلاع رسانی باید از فیلتررسمی مراجع ذیصلاح اجرایی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی شهرستان لنده گفت:در بحث تعامل با رسانه ها باید این مهم از سوی مدیران، مسئولان و هم از سوی خبرنگاران اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: درب اتاق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده به روی همه خبرنگاران باز است و پذیرایی همه نفدها و انتقادات هستیم و این مهم باید اجرایی شود.

زارعی در ادامه خاطر نشان کرد:خبرنگاران باید خبرنگاران عضو اصلی خانه مطبوعات شوند تا از خدمات خوب این خانه بهره مند شوند.

وی در ادامه گفت: باتوجه به اهمیت بحث انتخابات لازم است که همه خبرنگاران نسبت به حفظ اصول و ارزش های خبری  بدون حب و بغض و جانب داری از کاندیدای مجلس شورای اسلامی خودداری کنند و نسبت به شور و نشاط جامعه برای انتخابات گام بردارند.

وی افزود:رسالت اصلی شما خبرنگاران در بحث جهادتبیین و بیان خدمات نظام و دولت سیزدهم تلاشی مضاعف داشته باشند.

توصیه های انتخاباتی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده به خبرنگاران+تصویر

توصیه های انتخاباتی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده به خبرنگاران+تصویر

توصیه های انتخاباتی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده به خبرنگاران+تصویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار