مسوول کمیته اطلاع رسانی راوی عشق گفت: اختتامیه نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق 5 شهریور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ 23 August 2023

به گزارش تابناک زنجان، نفیسه جعفری، مسوول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق در گفتگویی اظهار داشت: با مشخص شدن نتیجه داوری آثار عکاسی این سوگواره، آیین اختتامیه این سوگواره ۵ شهریور ساعت ۱۷ در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار می‌شود.

مسوول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق با اشاره به استقبال عکاسان از این سوگواره اظهار داشت: در یوم الزینب (س) بیش از ۸۰ عکاس در بخش حرفه‌ای در پایتخت شور و شعور حسینی از زوایای مختلف و با نگاه‌های متفاوت دسته باعظمت عزاداری زینبیه اعظم را با دوربین‌های خود به ثبت رساندند.

وی با اشاره به ارسال تعداد ۱۴۳۱ فریم عکس به دبیرخانه، خاطرنشان کرد: از این مجموع تعداد ۹۰۵ فریم در بخش حرفه‌ای و ۵۲۶ فریم در بخش پویش مردمی (عکاسی با موبایل) است.

جعفری تاکید کرد: پس از داوری آثار توسط سه داور انتخابی این سوگواره، تعداد ۴۲ اثر از ۲۶ عکاس شرکت کننده در هر دوبخش حرفه‌ای و پویش مردمی، به مرحله نمایشگاهی نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق راه یافتند.

مسوول کمیته اطلاع رسانی راوی عشق، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه مجموعا ۲۰ جایزه به آثار منتخب نمایشگاهی اختصاص خواهد یافت، خاطر نشان کرد: ۳ جایزه اصلی اول تا سومی در بخش حرفه‌ای از طرف زینبیه اعظم به برندگان اهدا و همچنین جوایز ۱۰ اثر برگزیده در بخش موبایلی نیز توسط حوزه هنری استان زنجان به ۱۰ عکاس برگزیده بخش موبایلی اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد:با توجه به استقبال عکاسان از نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق دو دستگاه دولتی و خصوص اعم از اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان زنجان نیز در راستای تشویق عکاسان شرکت کننده در این رویداد ملی، مشترکا ۷ جایزه به عکاسان راه یافته به بخش نماشگاهی اختصاص خواهند داد.

مسوول کمیته اطلاع رسانی راوی عشق، همچنین اسامی عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاهی را به شرح ذیل اعلام کرد:

زهره محمدی اردهانی (استان قم)
علی رضویان (استان کردستان)
مهدی الماسی (استان زنجان)
مهدی حسنی (استان البرز)
امیرحسین زمانی (استان زنجان)
جاوید خدمتی (استان اردبیل)
مجتبی جعفرلو (استان زنجان)
معصومه عبدی (استان زنجان)
امیرحسین تاران (استان زنجان)
امین رحمانی (استان قزوین)
پویا بیات (استان زنجان)
داود کهن ترابی (استان البرز)
فاطمه پیری (استان زنجان)
فرشته رحمتی (استان زنجان)
ساسان جوادنیا (استان گیلان)
شیما کرمانی (استان زنجان)
علیرضا مقدم (استان زنجان)
عباس مومن (استان تهران)
علیرضا ترکمندی (استان زنجان)
محمد مهدی خسروی (استان زنجان)
فضه عالمی (استان زنجان)
احسان تقی بیگلو (استان زنجان)
مجید خالقی مقدم (استان اردبیل)
فرهاد کریمی (استان زنجان)
محمدرضا خانی (استان زنجان)
هلیا شیرمحمدی (استان زنجان)
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار