نیرو‌های امداد و نجات کهگیلویه وبویراحمد برای امدادرسانی به زائران امام حسین (ع) به کشور عراق اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴ 22 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گفت : جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور دبیر کمیته امداد و نجات ستاد اربعین است و برای این جمعیت وظایفی تعریف شد و همه استان‌ها برای تحقق آن همکاری می‌کنند.
کاظم فلاحی دوست با اشاره به اینکه ۱۴ پایگاه در سطح استان با ۸۶ امدادگر به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت در مسیر پیاده‌روی اربعین هستند، افزود: گروه امدادی به همراه خودروی ترابری مجهز دارای گواهی نامه بین‌المللی به مرز ایلام اعزام شدند که به زوار کربلا خدمت‌رسانی کنند.
وی ادامه داد: خودروی سنگین ترابی جمعیت هلال‌احمر استان نیز با همکاری موکب اوقاف و امور خیره استان اقدام به انتقال آب‌معدنی به مرز شلمچه کرده است.
فلاحی دوست با اشاره به آماده‌باش گروه ۶ نفره پزشکی برای اعزام به موکب‌های اربعین گفت: تأمین دارو و رسیدگی به امور اورژانسی زائران در کشور عراق بر عهده هلال‌احمر است، به همین خاطر گروه‌های امداد و نجات استان‌ها در آنجا تشکیل می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به سهم خود در اعزام نیروی امدادگر به موکب‌های واقع در مسیر همکاری داشته و در سال‌های گذشته بهترین نیرو‌های خود را برای خدمت به زائران اعزام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار