کد خبر: ۱۱۲۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 16 August 2023

فارس، از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر، قرار بود از ساعت 18:45 دقیقه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند که این بازی به دلیل ازدحام هواداران با حدود 20 دقیقه تاخیر برگزار شد.

این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. سعید صادقی در دقیقه 42 دروازه تراکتور را با اشتباه عجیب پورحمیدی دروازه بان این تیم باز کرد.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و هر تیم یک بار به تیر دروازه حریف خود زد اما در نهایت این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. این دومین باخت متوالی تراکتور در 2 بازی در لیگ بیست و سوم بود.

داور: امیر عرب براقی

کمک‌داوران: محمدرضا منصوری و سعید قاسمی

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: سعید صادقی دقیقه 42 (فیلم گل)

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سیدمهدی حسینی (سعید کریم آذر)، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین زاده)،  آلوارو خیمنز (محمد قنبری)، سیامک نعمتی (مهدی هاشم نژاد)، محمد نادری (سعید آقایی)، ریکاردو آلوز و عارف رستمی

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی (میلاد سورگی)، سعید صادقی (گئورگی گولسیانی)، مهدی ترابی (مسعود ریگی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری و شهاب زاهدی (محمد عمری)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار