دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در این استان خبرداد و افزود:دستاوردها، ابتکارات، خلاقیت‌ها و … در این نمایشگاه در معرض عموم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 16 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، سعید حیدری صبح چهارشنبه در نشست شورای روابط‌عمومی‌های استان بوشهر اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها نقش و رسالت بسیار مهمی در جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی بر عهده دارند.

دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم است ادامه داد: پروژه‌های مهمی در هفته دولت امسال افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

وی اطلاع‌رسانی صحیح از طرح‌ها و پروژه‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: تبیین این مسائل باید به صورت دقیق و صحیح منتشر شود و به اطلاع مردم رسانده شود.

حیدری با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها تاکید کرد: خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه می‌شود که تاکنون به خوبی به اطلاع عموم نرسیده است و باید از همه ظرفیت‌ها برای انتشار و انعکاس آن اقدام شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاورد‌های استان بوشهر بیان کرد: دستاوردها، ابتکارات، خلاقیت‌ها و … در این نمایشگاه در معرض عموم قرار خواهد گرفت تا حجم انبوه خدمات صورت گرفته منعکس شود.

دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر از اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: هر جایی که عمران و آبادانی صورت می‌گیرد، باید پیوست فرهنگی هم داشته باشیم و در هفته دولت شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی باشیم.

وی گفت: همه ما در عرصه اطلاع‌رسانی مسئولیت و رسالتی بر عهده داریم و باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کنیم. در راستای اطلاع‌رسانی خدمات نظام باید بسیج شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار