عوامل تولید و اجرای اثر فاخر سمفونی خط شکنان ویژه ۶۰۹۰ شهید استان قم در مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) قم و رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان، تقدیر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ 12 August 2023

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در این مراسم که در محل موسسه «کمک به توسعه فرهنگ و هنر» در تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر انتقال پیام شهدا با زبان هنر، تولید آثار هنری برجسته نظیر شعر، موسیقی، سرود، نمایش و ... را از جمله برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان قم در راستای انتقال پیام ایستادگی شهدا ذکر کرد.

همچنین سردار محسن موحدی رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم و سید محمدرضا مصطفوی مشاور و دستیار رئیس ستاد کنگره در سخنانی با تقدیر از سازندگان سمفونی خط شکنان، بر لزوم اجرای مجدد اثر در هفته دفاع مقدس و ضبط مناسب آن و نیز ساخت آثار مشابه تاکید کردند.

در پایان این مراسم از افضلی تهیه کننده اثر، نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران، عبدی خالق اثر سمفونی، صهبایی رهبر ارکستر، سالم مدیر عامل بنیاد رودکی، علی ترابی و دیگر دستاندرکاران اثر، با اهدای لوح و هدیه، تجلیل شد.

سمفونی خط شکنان به سفارش ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تهیه و اخیرا در تالار وحدت تهران با استقبال بسیار خوب اهالی هنر و مردم عزیز و در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار