مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به نقش این جزیره در توسعه و اشتغال زایی در منطقه گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر فقط از مناطق محروم استان هرمزگان در کیش مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 11 August 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های نماز جمعه امروز کیش اظهار کرد: امروز افراد همان رژیم خیانتکار، در خارج از کشور و در خاک دشمنان ملت ایران، توهم زده و به دنبال نسخه پیچی به ایران هستند.

وی ادامه داد: تاریخ برای نسل جوان تشریح و خیانت‌های رژیم پهلوی در قبال ملت ایران در عرصه رسانه بازگو شود.

امام جمعه کیش با اشاره به برخی تحرکات اخیر امریکا در منطقه، بیان کرد: دیدار رهبر معظم انقلاب با کارکنان ناوگروه ۸۷ ارتش جمهوری اسلامی پیام بزرگی به استکبار جهانی داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان از توان موشکی ایران در عرصه دریایی شگفت زده هستند، افزود: دشمنان امروز در خیال خود نیز توانایی رویارویی با ایران ندارند و جمهوری اسلامی با اقتدار تمام هیچ مماشاتی با تعرض کنندگان نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» اضافه کرد: دشمنان ایران به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفتند و برای انحراف افکار عمومی و غالب آمدن بر مشکلات داخلی به دنبال آغاز درگیری با جبهه مقاومت و حزب الله در منطقه هستند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی توان بازدارندگی خود را از دست داده است، گفت: امروز فرماندهان نظامی و ارشد این رژیم حتی حاضر به حضور در ارتش آنان نیستند.

امام جمعه کیش در ادامه به آغاز پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از مسوولان و رسانه‌ها خواست تا زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی همچنین از سازمان منطقه آزاد کیش برای تلاش جهت رونق گردشگری در منطقه قدردانی کرد و افزود: اقدامات خوبی نیز در رابطه با جلوگیری از قطعی برق و ساماندهی موتور‌های شارژی انجام شده که امیدواریم تداوم یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار