امام جمعه پل‌دختر گفت: فرهیختگان، نخبگان، دل‌سوزان و افراد توان‌مند شهرستان که توانایی خدمت به مردم را در خود سراغ دارند برای حضور در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 11 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد:در انتخابات پیش رو چهار مولفه مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابت مومنانه با اخلاق نامزد‌های انتخاباتی در فضایی است که قانون برای آن‌ها مشخص کرده که در زمان تعیین شده به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این بازده زمانی فرصتی برای رسیدگی دقیق‌تر به پرونده‌های نامزد‌های انتخاباتی است که از این تریبون مقدس و متعلق به عامه مردم به ویژه از محضر فرهیختگان، نخبگان و کسانی که توانایی خدمت به مردم را در خودسراغ دارند، تقاضا می‌شود برای ثبت نام و نامزد شدن در انتخابات حضور پیداکرده و چنانچه اعتماد مردم را به خود جلب کردند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: کسی که منتخب مردم و به عنوان وکیل آن‌ها انتخاب می‌شود باید شب و روز نشناسد و در این راه تمام تلاش خود را به کار گیرد.

وی به اجرای فرایند ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بنابراین از جامعه فرهیختگان، افراد توانمند و دغدغه‌مندان نظام پلدخترانتظار می‌رود چنانچه توانایی لازم را در خود می‌بینند تا ٢٢ مردادماه جاری فرصت دارند در پیش ثبت نام انتخابات نام نویسی کنند.

موسوی یادآورشد: ٢ موکب از پل‌دختر به نام حضرت امام سجاد (ع) و راه زینب (س) در ایام اربعین در کشور عراق مستقرهستند که از جمله مواکبی می‌باشد که با مجوز عتبات عالیات کشور ازمرز خارج و هم اکنون در آنجا استقرار دارن که اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: در این زمینه چند نکته مهم است که لازم است مردم در جریان باشند، این موکب‌ها هچ‌گونه بودجه دولتی ندارند و هزینه آن‌ها صفر تا ١٠٠ از سوی خیران می‌باشد که به زائران امام حسین (ع) خدمات دهی می‌کنند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: بعضی افراد تصور می‌کنند انتقال آن‌ها به سفر اربعین از وظایف این ٢ موکب است بنابر این با مراجعه به دفتر امامت جمعه و به مدیریت موکب‌ها این تقاضا را دارند که قابل توجه این افراد این موضوع از وظایف موکب‌ها نیست.

وی به ماموریت ناوگروه ٨۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدارفرمانده، کارکنان و خانواده‌های این ناوگروه خطاب به آن‌ها فرمود: این ماموریت هشت ماهه شما هشت ویژگی همت بلند، اراده راسخ، اعتماد به نفس، قدرت طراحی، دانش پیشرفته نظامی، مدیریت کارآمد و "شجاعت و استقامت در مقابل سختی‌ها" را به همراه داشت.

موسوی یادآور شد: پیام این حرکت بزرگ مجموعه با عظمت ناوگروه ٨۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران "ما می‌توانیم" است که باردیگر نشان داد موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و امید‌های برآورده شده از دل حرکت، تلاش و سختی دست یاقتنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار