به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛
شب گذشته در مراسمی تجلیل از خبرنگاران شهرستان طرقبه شاندیز به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شاندیز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 11 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک رضوی، سید احمد پورموسوی رئیس هیئت مدیره انجمن خبرنگاران شهرستان طرقبه شاندیز در این رابطه اظهار کرد: به پاس تجلیل از زحمات اصحاب رسانه و خبر شهرستان هر سال این مراسم به میزبانی یکی از شهرداری های طرقبه و شاندیز برگزار می شود.
پورموسوی با اشاره به اهمیت و نقش  خبرنگاران در انعکاس اخبار و مطالبات مردم بیان داشت: خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین در خدمت رسانی به مردم هستند که با بیان حقایق و واقعیت ها و همچنین در پاره ای از اوقات با انتقاد سازنده موجب پیشرفت جامعه می شوند.
در بخش اول مراسم  مجتبی محمودی مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی شرق کشور و نائب رئیس خانه مطبوعات خراسان رضوی در خصوص تجربه نگاری در جمع خبرنگاران شهرستان طرقبه شاندیز صحبت هایی را در این زمینه بیان داشت و در ادامه نماینده مجلس شورای اسلامی ،شهردار شاندیز و عضو شورای شهر شاندیز مطالبی را در وصف خبرنگاران بیان و دوتن از خبرنگاران پیشکسوت دغدغه هایشان را در حضور فرماندار شهرستان مطرح کردند و قول مساعدت گرفتند.

در ادامه مراسم فرماندار طرقبه شاندیز ضمن قدردانی از همراهی خبرنگاران شهرستان برای انعکاس دقیق و به موقع اخبار گفت:از تک تک شما تقاضا دارم با عنایت به نزدیک شدن به هفته دولت نسبت به تهیه خبر و مشارکت در اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی همت کنید.
وی ادامه داد:در خصوص مسکن خبرنگاران سهمیه ای در قالب طرح مسکن ملی در نظر گرفته ایم که با همکاری و معرفی انجمن خبرنگاران این مهم انجام خواهدشد.
شهردار شاندیز با بیان اینکه ظرفیت انجمن خبرنگاران شهرستان یکی از سرمایه های اجتماعی شهرستان محسوب می شود گفت: امیدوارم با در اختیار گذاشتن اطلاعات صحیح و موضوعات مورد نظر مردم ما را در ارائه خدمات هرچه بهتر به همشهریان همراهی کنید.
شایان ذکر است در این مراسم که با حضور نویسندگان، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد از خبرنگاران فعال شهرستان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار_نصیر مُکاری طرقبه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار