تابناک هرمزگان_ تعدادی از مدیران و فعالان رسانه ای به همراه رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان جناب سرهنگ جلالی با هماهنگی مجمع نمایندگان هرمزگان، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 09 August 2023

به گزارش تابناک هرمزگان،در این دیدار که نمایندگان بندرعباس؛ میناب و بستک حضور داشتند سرهنگ جلالی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدا بخصوص شهید رسانه هرمزگان شهیدیوسف دقت وشهید صارمی که سالروز شهادت این شهید به نام روزخبرنگارنامیده شده است و تقارن امسال روز خبرنگار و ماه محرم. با اشاره به اینکه بزرگترین خبرنگار حادثه کربلا حضرت زینب (س) بودند که با نطق های آتشین خود لرزه بر کاخ یزیدیان انداخت ودر راستای اگاه سازی و بیان حادثه کربلا اجازه انحراف و روایت غیرصحیح این حادثه را ندادند.

 در ادامه احمد مرادی نماینده بندرعباس و عضو کمیسیون انرژی به بیان موانع و مشکلات در حوزه توسعه استان پرداخت و نوید احداث یک نیروگاه هسته ای ۵۰۰۰ مگاواتی برق را در شرق استان هرمزگان داد

همچنین حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار؛ به تبیین فعالیتهای دولت در شرق استان و اقدامات موثر مجلس شورای اسلامی در این راستا پرداختند. 

محمدآشوری نماینده بندرعباس ضمن تشکر از حضور مسئول بسیج رسانه استان در مجلس شورای اسلامی از سیاست صبر و سکوت خود در قبال بداخلاقی های بعضی رسانه ها گفت و توصیه به اخلاق مداری وصداقت نمودند.

احمد جباری نماینده غرب استان نیز مطالبی در خصوص اهمیت و نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی صحیح و امید آفرین به مردم بیان نمودند.

 بازدید و دیدار با مجمع نمایندگان فرصتی بود که مسئولین کانون های بسیج رسانه استان هرمزگان از روند قانون گذاری و فعالیت نمایندگان همچنین نحوه برگزاری کمیسیونهای تخصصی از نزدیک آشنا شوند. 

درادامه سرهنگ پاسدار محمد رسول جلالی ضمن تشکر وقدردانی از نمایندگان استان هرمزگان جهت پیگیری امور زیربنایی استان هرمزگان. به بیان مشکلات و کمبود ها در حوزه رسانه استان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی مشکلات خبرنگاران به حداقل برسد 

در پایان این دیدار، سرهنگ جلالی رویکرد بسیج رسانه هرمزگان را ایجاد همدلی و اتحاد بین رسانه های استان جهت تشکیل جبهه واحد رسانه ای انقلاب و شبکه سازی بیشتر فعالین این حوزه دانست.

انتهای پیام//

برچسب ها: بسیج رسانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار