معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از اجرای برنامه‌های مذهبی در حوزه بین الملل خبر و گفت: تلاش کردیم از ظرفیت کشورها برای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی استفاده کنیم، کمااینکه تا کنون در ۷۰ کشور دنیا این برنامه‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 09 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری ظهر امروز در حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی ۴۴ سال گذشته، همواره در برگزاری مراسم ملی و مذهبی و راهپیمایی‌های بزرگ مناسبتی، نقش اصلی را ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم صرفا عبور کردیم و اکنون به بحث محتوایی توجه ویژه‌ای داریم.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تصریح کرد: این شورا تلاش دارد در دوره جهاد تبیین، مبانی انقلاب اسلامی را در برنامه‌های مختلف پیش‌بینی نماید.

عرب انصاری از اجرای برنامه‌های مذهبی در حوزه بین الملل خبر و ادامه داد: تلاش کردیم از ظرفیت کشور‌ها برای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی استفاده کنیم، کمااینکه تا کنون در ۷۰ کشور دنیا این برنامه‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال جشن غدیر را در حوزه آسیا، اروپا، آمریکا و قاره آفریقا داشتیم، افزود: خوشبختانه در همه دنیا برنامه‌های مذهبی مورد توجه قرار گرفته است.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: بر اساس نفر حضور در برنامه‌های غدیر امسال می‌توان گفت که امسال بیش از ۴۰ میلیون نفر براورد داشتیم.

عرب انصاری بیان داشت: معتقد هستم این میزان حضور در دهه محرم نجومی بوده است.

برچسب ها: لرستان ، دین ، مذهب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار