مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر، ۳‌هزار جوان داوطلب هلال احمر در مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 08 August 2023

به گزارش تابناک رضوی، محسن ذاکریان ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مأموریت ویژه جمعیت هلال احمر در دهه آخر ماه صفر اظهار کرد: با توجه به حضور پرتعداد زائران در دهه آخر ماه صفر در مشهد، برنامه‌ریزی ویژه‌ای از سوی هلال احمر برای خدمت‌رسانی به آن‌ها در نظر گرفته شده است. در این برنامه حداقل ۱۶ استان درگیر برنامه‌های دهه آخر صفر می‌شوند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: در این ایام ۳ هزار جوان داوطلب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از سراسر کشور در مشهد حضور خواهند داشت و در ۴ محور منتهی به حرم مطهر رضوی در جاده‌های مواصلاتی استان خراسان رضوی فعالیت خود را انجام خواهند داد.

وی گفت: همچنین با توجه به حضور زائرانی از کشورهای افغانستان و پاکستان، جمعیت هلال احمر به‌شکل کشوری و با محوریت هر استان فعالیت خواهد کرد که خراسان رضوی نیز با محوریت شرق کشور در کنار سیستان و بلوچستان اقدام خواهد کرد.

ذاکریان ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته‌، در حوزه داخلی و محوریت مرزها، هلال احمر خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان در مرزهای شرقی، در دوغارون مستقر خواهند شد تا زائران افغانستان و پاکستان را میزبانی و همراهی کنیم.

مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: درخصوص پیاده‌روی اربعین نیز جمعیت هلال احمر مأموریت‌هایی را برعهده گرفته است.

وی بیان کرد: در این مأموریت، ۵۷۴ پایگاه، ۱۹ بالگرد عملیاتی، ۱۱ قرارگاه مرزی و ۳۹ مرکز درمانی رسمی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عراق فعالیت خواهند کرد که خراسان رضوی با ۵۰ پرسنل درمانی در حوالی نجف مستقر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار