مدیر کل انتقال خون کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل انتقال خون کرمانشاه گفت: در سال جاری شاهد رشد ۷ درصدی اهدا کنندگان خون در کرمانشاه بودیم که لازم به ذکر است که ۵ درصد اهدا کنندگان خانم بوده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 09 August 2023

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال مثل سال‌های گذشته میزبان زوار امام حسین(ع) هستیم و این احتمال وجود دارد که از مسیر زوار تا مرز خطراتی وجود داشته باشد به همین دلیل برنامه سازمان انتقال خون کرمانشاه این است که بتوانیم در این ایام ذخایر خونی را افزایش دهیم.

وی افزود: در نظر داریم که ذخایر خون را در مراکز درمانی و بیمارستان‌هایی که در مسیر پیاده‌ روی اربعین هستند از حد معمول در بانک خون این مراکز افزایش دهیم که در صورت نیاز در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

مدیرکل انتقال خون کرمانشاه تصریح کرد: پویشی به نام نذار خون تحت عنوان (اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقانه) در استان داریم که از ابتدای محرم شروع شده و تا پایان ماه صفر هم ادامه دارد و از هم استانی‌ای عزیز که شرایط اهدای خون دارند در این ایام به مراکز اهدای خون مراجعه کنند چرا که نیاز به خون همیشگی است.

وی عنوان کرد: ساختمان اصلی سازمان انتقال خون کرمانشاه واقع در بلوار بنت الهدی، رو به روی فرمانداری است که همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ غروب آماده پذیرش هستند.

انتهای پیام/ ل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار