مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: در سامانه ملی صدور مجوزها، معادل ۴۶.۵۷ درصد مجوزها صادر شده برای این استان مربوط به بانوان است.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 08 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از ایرنا، روح‌الله صلبی روز سه‌شنبه در گفتگویی اظهار کرد: گلستانی‌ها تاکنون ۲۵ هزار و ۲۵۷ درخواست صدور مجوز اشتغال در این سامانه ثبت کردند که ۱۲ هزار و ۸۰۵ درخواست برای بانوان و بقیه برای مردان بوده است.

وی بیان کرد: هفت هزار و ۵۶۱ درخواست معادل ۳۰ درصد مربوط به کسب و کار خانگی، پنج هزار و ۹۷۶ درخواست معادل ۲۴ درصد مربوط به پروانه کسب، پنج هزار و ۳۱۷ درخواست معادل ۲۱ درصد مربوط به موافقت اصولی/ جواز تاسیس، هزار و ۷۴۳ درخواست معادل هفت درصد مربوط به صنایع دستی و چهار هزار و ۶۶۰ درخواست معادل ۱۸ درصد مربوط به سایر بخش‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین درخواست‌های ثبت شده با هشت هزار و ۹۰۷ مورد مربوط به تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمترین آن با یک مورد مربوط به سازمان انرژی اتمی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: از مجموع درخواست‌های صدور مجوز، ۱۲ هزار و ۱۲۴ مورد به صدور مجوز رسیده و هشت هزار و ۴۶۲ مورد هم عدم صدور داشتیم.

صلبی اضافه کرد: سه مورد درخواست هم ابطال شده است.

وی ادامه داد: هزار و ۳۲۸ مورد قبل از صدور انصراف دادند و ۱۱۲ مورد هم بعد از صدور مجوز انصراف ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار