با امضای تفاهم نامه میان دو معاونت سازمان منطقه آزاد قشم اجرایی شد؛
تابناک هرمزگان_ معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از امضای تفاهم نامه با معاون فنی و زیربنایی این سازمان به منظور هم افزایی و تسهیل در اجرای پروژه های گردشگری در قشم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ 04 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ ادریس راموز با بیان این مطلب اظهار کرد: این تفاهم نامه به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و هویت بخشی بصری به اقامتگاه ها و مجموعه های گردشگری جزیره اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه کلیه امورات عمرانی، شهرسازی و صدور مجوزات ابنیه در حوزه گردشگری در چارچوب این تفاهم نامه به معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم واگذار می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: ارائه خدمات عمرانی و شهرسازی به کلیه متقاضیان حوزه گردشگری، ارائه طرح جامع گردشگری جزایر قشم و هنگام و ایجاد بانک اطلاعات جامع گردشگری از مواردی است که با اجرای این تفاهم نامه انجام خواهد شد.

به گفته راموز؛ پس از اجرای این تفاهم نامه با تشکیل کمیته پروژه های نیمه تمام، بررسی جهت تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام در حوزه گردشگری، برگزاری جلسات کمیته سیما و منظر شهری و جلسات کمیته نام گذاری معابر در معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این تفاهم نامه می تواند موجب سرعت گرفتن فرآیندها و تسهیل امور جهت اخذ مجوزهای مورد نیاز در حوزه گردشگری شده و به توسعه این صنعت در سطح جزیره کمک کند.

انتهای پیام//

برچسب ها: منطقه آزاد ، قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار