رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تیم های فوتبال پارس جم و شاهین شهرداری بوشهر نیز متقاضی خرید امتیاز تیم های نوجوانان و جوانان شاهین هستند که در صورت اینکه مالک این باشگاه اقدامی برای مدیریت این دو تیم نکند امتیازها به یکی از تیم های متقاضی واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 14 October 2015
تابناک بوشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: استانداری بوشهر 800 میلیون ریال به هریک از تیم های فوتبال کارگر بنه گز و پرسپولیس گناوه که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارند، کمک کرد.

محمد نجفی افزود: این میزان کمک برای تقویت و فراهم شدن زمینه حضور قدرتمند این دو تیم در لیگ دسته دو فوتبال کشور صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: قسط دوم کمک استانداری به دو تیم پرسپولیس گناوه و کارگر بنه گز نیز 700 میلیون ریال است که در نیم فصل پرداخت خواهد شد.

نجفی ادامه داد: تیم های فوتبال پارس جم و شاهین شهرداری بوشهر نیز متقاضی خرید امتیاز تیم های نوجوانان و جوانان شاهین هستند که در صورت اینکه مالک این باشگاه اقدامی برای مدیریت این دو تیم نکند امتیازها به یکی از تیم های متقاضی واگذار خواهد شد.

وی افزود: تیم های پرسپولیس برازجان و ایرانجوان خورموج نیز به دنبال گرفتن امتیاز حضور در لیگ دسته سه کشور هستند که در صورت اقدام عملی این دو تیم هیات فوتبال استان بوشهر آماده هرگونه همکاری با آنهاست.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در ارتباط با مشکل مالی تیم ایرانجوان بوشهر یادآور شد: مسئولان این تیم تاکنون رایزنی هایی با چند نهاد انجام داده اند که امیدواریم با به نتیجه رسیدن آن زمینه حل مشکلات مالی این تیم با سابقه و پرطرفدار برطرف شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار