در آغاز هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در دیداری خانگی به مصاف ملی پوشان تبریز خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 14 October 2015
در آغاز هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در دیداری خانگی به مصاف ملی پوشان تبریز خواهد رفت.

 تیم های بعثت کرمانشاه و ملی پوشان تبریز در حالی به مصاف یکدیگر می روند که تیم بعثت در مسابقه نخست خود پیروز شده اما تبریزی ها در خانه مقابل حریف گناوه ای تن به تساوی داده اند.
تیم بعثت کرمانشاه که امسال بومی گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده برای کسب دومین پیروزی متوالی خود انگیزه های زیادی دارد و بسیار هم امیدوار است تا با حمایت هواداران خود به این مهم دست یابد.

مطمئنا پیروزی در مسابقات ابتدایی باعث ایجاد انگیزه مضاعف در بازیکنان بعثت می شود و به آن ها کمک می کند تا در ادامه فصل با اعتماد به نفس بیشتری کار را دنبال کنند.

حریف امروز شاگردان سراج در مسابقه اول خود مقابل پرسپولیس گناوه در خانه متوقف شد اما این نباید دلیلی باشد که بازیکنان بعثت حریف را دست کم گرفته و از هم اکنون خود را صاحب سه امتیاز مسابقه بدانند.

پیروزی در مسابقه امروز، تیم بعثت را به عنوان یک مدعی در گروه مطرح می کند و قطعا باعث خواهد شد تا رقبا همواره با احترام از این تیم یاد کنند.

دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و ملی پوشان تبریز از ساعت 15:30 دقیقه عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه با قضاوت داوران قزوینی برگزار می شود.

تیم بعثت در اولین مسابقه خود هفته گذشته با نتیجه دو بر یک از سد کارون اهواز گذشت و ملی پوشان تبریز هم در خانه با حساب یک بر یک مقابل پرسپولیس گناوه متوقف شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار