نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشستی که با حضور دکتر قادری نماینده شیراز و زرقان و چند تن از مدیران پیشکسوت صنعت برگزار شد، تشکیل شورای راهبردی صنعت استان فارس در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 30 July 2023

تابناک فارس به نقل از بسیج: ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: در نشستی که با حضور دکتر قادری نماینده شیراز و زرقان و چند تن از مدیران پیشکسوت صنعت برگزار شد، تشکیل شورای راهبردی صنعت استان فارس در دستور کار قرار گرفت.

او هدف از تشکیل این شورا را تعیین افق صنعتی استان در سال های آینده عنوان کرد و گفت: ما برای پیشبرد امور باید افق 100ساله صنعت استان را ببینیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: از ابتدای مجلس یازدهم با حمایت جدی امام جمعه شیراز پایه و اساس شوراهای راهبردی آب، انرژی وحمل و نقل با حضور پیشکسوتان این عرصه ها گذاشته شد تا منشا کارهای بزرگ باشد و امروز نیز شورای راهبردی صنعت استان فارس تشکیل شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: در استان فارس افراد بسیار توانمندی چه در دولت و چه در بخش خصوصی در حوزه صنعت حضور دارند که باید از ظرفیت آنها بهره برد و شورای راهبردی صنعت متکی بر انسان های با تجربه و دلسوز، نقشه راه استان را معین می کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس افزود: از اعضای شورا انتظار می رود که درگیر کارهای اجرایی نشده بلکه راهبردها را مشخص کرده و در اختیار مدیران قرار دهند تا آنها مبتنی بر این راهبردها، صنعت استان را توسعه دهند.

او در پایان تاکید کرد: ما در شوراهای راهبردی باید طوری برنامه ریزی کنیم که 100سال دیگر آیندگان از ما به نیکی یاد کرده و کارهای ما منشا خدمات بزرگ به مردم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار