مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام بیان داشت : :در این مسیر حدود ۲۳۰ پایه شاخه زاد قطع شده و بر اساس ضوابط سازمانی و قانونی علاوه بر تعیین و برآورد خسارت، موضوع به شرکت گاز اعلام شده است.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 22 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ پیرزادیان افزود : رشد و توسعه همه جانبه مناطق مختلف در حوزه های صنعت، احداث جاده‌، بهره‌برداری از معادن و مسائلی از این قبیل، بر روی بهبود مدیریت جنگل‌ها تأثیر گذاشته است .

 وی بیان داشت :  احیای جنگل‌کاری در مناطق بیابانی استان افزایش یافته است که بیانگر توجه این اداره کل در راستای توسعه جنگل های استان است

پیرزادیان گفت : در راستای اجرای طرح اکتشافی گاز در منطقه بانکول شهرستان ایوان درچارچوب بند ب ماده ۱۲ قانون بهره وری کشاورزی و منابع طبیعی با هدف حفاظت از منابع طبیعی، صرفا از جاده های بین مزارع سنوات قبل استفاده شده که ۱۰ کیلومتر جاده از اراضی کشاورزی عبور و مابقی نیز از اراضی ملی است.

وی ادامه داد : با توجه به دغدغه شهروندان و فعالان محیط زیست و سازمان های مردم نهاد مسئولانی استانی نیز از پروژه بازدید و با حساسیت دستورات لازم برای حفط و حراست از بانکول به مجریان طرح داده شده است.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام افزود :  انتظار می رود که همه دلسوزان، کارشناسان و فعالان محیط زیست همچون گذشته یاریگر منابع طبیعی استان باشند ./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار