فرماندار سابق کوهسرخ در پیامی از مردم شریف این شهرستان قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 20 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمين و العاقبة للمتقين؛
مردم مهربان و ولایی کوهسرخ، خواهران و برادران عزیزم، اینک که پس از ۵٣۵ روز توفیق خدمت به حکم تکلیف محیای رفتن می شوم، پیش از آنکه جای گرم شانه های شما را به دل و شما را بخدا بسپارم، از آنچه هستید متشکرم.
شما را که با اهدای جان هایتان به انقلاب، دل هایتان به ولایت و بازوانتان را به جوانمردی گره زدید می ستایم و امید دارم که به فضل خدا از همتتان سایه های عافیت و بادام گسترده شود و از کودکانتان مردان و زنان بلند همتی برخیزند و دین خدا را زنده نگه دارند.
عزیزان من، خواهران و برادران من امروز به اینکه پرچم انقلاب را جوان های شما با دل های آکنده از مهر حسین(ع) برافراشته نگه می دارند و به آبی که با همت شما از دل زمین تشنه می جوشد مفتخر باشید.
من از همه ی مردم، از همه ی مسئولین و برادرانم متشکرم.
از حسن اعتماد استاندار گرامی و همکاری همه ارکان شهرستان اعم از نماینده ولایی، امام جمعه محترم، اعضای محترم شورای تامین ،شورای اداری، همه همکارانم در فرمانداری، بخشداری ها، دهیاری ها، شهرداری شهر ریوش، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و روستاها و دستگاه های اجرایی و خدمت‌رسان نظیر بنیاد احسان، بنیاد علوی، ستاد تحول شهرستان و گروه های مردمی و جهادی متشکرم و از آنچه در مسیر خدمت بود، در توفیقاتش چیزی بجز لطف خدا، رافت امام مهربانیها و همت کریمانه شما نمی بینم و در کاستی هایش از شما و خداوند متعال طلب عفو و رحمت می نمایم. باشد که برادر کوچکتان را از دعای خیر محروم نفرمایید.
مرتضی شرف الدین شیرازی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار