روح‌الله حسینیان عضو جبهه پایداری که در جلسه چند روز گذشته بهارستان وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی را به اعدام تهدید کرده بود، در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس و در جمع خبرنگاران در مورد تهدید خود توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 14 October 2015
تابناک بوشهر: روح‌الله حسینیان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه علنی دیروز -سه‌شنبه- مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه آیا نسبت به اظهارات روز گذشته‌تان احساس عذاب وجدان نمی‌کنید؟ اظهار کرد: بگذارید در این باره توضیح دهم چرا که آنگونه که شما شنیده‌اید، نیست.

 به گزارش  آنا، وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا آن صحبت‌ها را جدی گفتید یا شوخی؟ تشریح کرد: من جدی گفتم ولی به‌شوخی برداشت شد.

حسینیان افزود:‌ در زمانی که توافق لوزان صورت گرفته بود، من به آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی گفتم که وقتی شما تعهداتی را درباره آب سنگین اراک قبول کردید، حربه‌ای را به دست دشمن دادید.

این نماینده مجلس ادامه داد:‌ دشمن خیال می‌کرد که این توانایی را داریم ولی اکنون مطمئن شده است که در این زمینه توانایی لازم را نداریم. از اینرو از فردا ما را تهدید به بمباران هسته‌ای می‌کند. همچنان که این اتفاق نیز افتاد و وزیر خارجه اسرائیل ما را تهدید کرد.

حسینیان ادامه داد:‌ در جلسه روز یکشنبه من به آقایان ظریف و صالحی گفتم که اگر با این توافقی که شما صورت دادید، اسرائیل و آمریکا به ایران حمله کنند، مردم شما را دستگیر می‌کنند و اگر هم در آن زمان من مسئولیتی داشته باشم، شما را وادار خواهم کرد که در همان قلب راکتور که سیمان ریخته‌اید، سیمان‌ها را خالی کنید و شما را در آن جا خواهم گذاشت و دورتان سیمان می‌ریزم. من نگفتم که روی سرش سیمان می‌ریزم.

این نماینده مجلس در ادامه با لحنی تمسخرآمیز گفت: از این پس منتظریم که کشور همان گل و بلبلی که آقای روحانی وعده داده است بشود و تورم از بین برود. امیدوارم آن پیش‌بینی که من درباره برجام داشته‌ام عملیاتی نشود چرا که در غیر این صورت آن کاری را که گفتم انجام خواهم داد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا وقتی در زمان آقای احمدی‌نژاد مذاکرات در حال پیشرفت بود و قرار بود که امتیازات بیش از اکنون باشد، شما هیچ واکنشی نداشتید، گفت: در آن زمان هم عده‌ای که اکنون می‌خواهند برجام اجرایی شود، نمی‌گذاشتند که توافق هسته‌ای حاصل شود.

حسینیان در پاسخ به سؤال آنا که چه کسی نمی گذاشت گفت:‌ نمی‌توانم بگویم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر آنا مبنی بر اینکه آیا آقای لاریجانی نمی‌گذاشت؟ اظهار کرد:‌ شما در خبرنگاری یاد نگرفته‌اید که طرف مقابلتان را وادار نکنید که چیزی را بگوید؟

این نماینده عضو جبهه پایداری در پایان همچنین تأکید کرد:‌ من مصوبه امروز مجلس را قبول ندارم و هر وقت کاره‌ای شوم زیر همه چیز می‌زنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار