استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان _ استاندار هرمزگان گفت:سرمایه‌گذاران در جزیره ابوموسی تسهیلات ۴ درصد دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 15 July 2023

 

سرمایه‌گذاران در جزیره ابوموسی تسهیلات ۴ درصد دریافت خواهند کرد

 

به گزارش تابناک هر مزگان، نشست میز تصمیم استان هرمزگان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات جزایر استان، با حضور سردار سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و معاونين استاندار هرمزگان برگزار شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، بر لزوم لایروبی اسکله‌ی جزیره لارک و تکمیل شبکه‌های برق‌رسانی جزای تاکید کرد و گفت: توسعه جزایر یکی از ضرورت‌های استان هرمزگان است و هیچ گونه تعللی در این حوزه پذیرفته نیست‌.

وی با اشاره به اهمیت جزیره ابوموسی، اظهارداشت: هر کسی که بخواهد در جزیره بوموسی کار اقتصادی کند حاضریم تسهیلات ۴ درصد برای آن‌ها اعطا کنیم‌.

دوستی عنوان‌کرد: مسئولیت پشتیبانی از کسانی که در جزایر هستند با ما است و هر کس کم ‌کاری کند به کشور خیانت کرده است چرا که ساکنین جزایر جز خداوند کسی را ندارند بنابراین باید وقت گذاشته شود و سازمان برنامه و بودجه نیز جزایر را به شکل ویژه ببینند.

وی افزود: بخشی از بندرگاه ابوموسی قرار است تا دهه فجر آماده‌ی افتتاح شود ضمن اینکه بحث قیر جزایر نیز باید از طریق معاونت عمرانی استانداری پیگیری و تامین شود.

سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه نیز در این جلسه بر لزوم حل مشکلات برق‌ رسانی، آب‌رسانی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی جزایر سه گانه تاکید کرد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار