شامگاه دیروز (سه‌شنبه) در آئینی با حضور مردم و مسئولان همایش رزمی "کنگ‌ فو تو آ" در مجموعه ورزشی پارک خلیج فارس آبپخش برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 14 October 2015
تابناک بوشهر: بخشدار آبپخش در این آئین گفت: تقویت فعالیت‌های ورزشی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است و در استان بوشهر اقدامات ارزنده‌ای در این راستا صورت گرفته است.

علی مردانلو اظهار داشت: توجه به سیاست‌های توسعه ورزشی در بسته طرح‌های 15 گانه امید از مواردی است که روند توسعه ورزشی استان بوشهر را شتاب می‌بخشد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم به‌منظور افزایش عدالت اجتماعی و برخورداری ساکنان این مناطق از امکانات ورزشی رویکرد بسیار خوبی است که در استان بوشهر شاهد آن هستیم.

مردانلو خاطرنشان کرد: احداث زمین ورزشی در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت و در شهرهای استان به ازای هر پنج هزار نفر جمعیت از برنامه‌های ارزشمندی است که با خلاقیت استاندار محترم بوشهر صورت گرفته است.

بخشدار آبپخش گفت: در سال گذشته نیز شاهد احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهایی با نرم جمعیتی بالای یک‌هزار نفر با هدف افزایش سرانه ورزشی استان بودیم.

مردانلو عنوان کرد: در قالب برنامه‌های بسته توسعه‌ امید 6 زمین ورزشی چمن مصنوعی در شهر و روستاهای بخش آبپخش احداث شده و دو زمین چمن ورزشی نیز در روستاهای دشتی اسماعیل‌خانی و بنار آزادگان تا بهمن‌ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان نیز در این آئین گفت: تلاش برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و رفع مشکلات قشر ورزشکار از اولویت‌هایی است که با جدیت به آن توجه داریم و از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

نادر آزاده بیان داشت: تامین تجهیزات لازم برای هیات‌های رزمی‌کار شهرستان دشتستان از برنامه‌هایی است که با هدف توسعه رشته‌های رزمی در شهرستان دشتستان انجام می‌شود.

آزاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هفت هیات ورزش‌های رزمی در شهرستان دشتستان وجود دارد که دو مورد آن در بخش آبپخش فعالیت دارند.

حمیدرضا بنافی، رئیس هیات کنگ‌فو‌ تو آ استان بوشهر در آغاز این همایش به بیان برنامه‌ها و افتخارات این هیات در دو سال اخیر پرداخت.

در این همایش هیات‌های رزمی‌کار حاضر در محل به اجرای مانورهای رزمی پرداختند و در پایان با اهدای جوایزی از کنگ‌فو‌‌کاران برتر دشتستان تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار