رئیس کل دادگستری هرمزگان خبرداد
تابناک هرمزگان-رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: یک فروند کشتی حامل۷۰ هزار تن گندم وارداتی با ورود دستگاه قضایی و پیگیری دستگاه‌های اجرایی در بندرگاه شهید رجایی بندرعباس پهلوگرفت.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 11 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه این کشتی حدود هشت ماه روی دریا معطل بود، افزود: علت معطلی هشت ماهه این کشتی مربوط به داخل کشور نبوده بلکه ناشی از اختلاف میان مالک و فروشنده خارجی آن بوده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان بیان کرد: پس از اطمینان از سلامت این محموله ۷۰ هزار تنی گندم وارداتی، از مسئولان مربوطه خواسته شده که سریعاً نسبت به ترخیص و ارسال آن به اقصی نقاط کشور اقدام کنند.

وی ادامه داد: با ورود تخصصی دستگاه قضایی به موضوع و پس از پیگیری‌ها و مذاکرات مستمر و طرح پرونده با تشریفات قانونی، این کشتی خارجی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد و تخلیه محموله آغاز شد.

به گزارش ایسنا، ۲۵ خردادماه امسال رئیس کل دادگستری هرمزگان به همره دادستان بندرعباس با حضور بر عرشه "کشتی اقیانوس پیمای، اما کریس "EMMAKRIS" در لنگرگاه ضمن بازدید از محموله ۷۰ هزار تنی گندم با مالک کشتی و فروشنده آن مذاکراتی انجام دادند و برای حل مشکلات ترخیص محموله این کشتی و پهلوگیری آن در بندر شهید رجایی بندرعباس دستورات ویژه قضایی صادر کردند.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار