رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از تحویل دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان امام علی (ع) سرابله خبر داد .
کد خبر: ۱۱۱۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 09 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر جاسم محمدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس زیمنس آلمان با بهره‌گیری از تیوب اشعه ایکس و ژنراتور با قدرت بالا که بیان‌کننده تصویربرداری با کیفیت و دوز پایین اشعه می‌باشد.

وی افزود:این شرکت آلمانی  توانسته قسمت اعظم بازار بهداشت جهانی را از آن خود نماید که با پیگیری‌ها و حمایت‌های شایسته سارا فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد ریال به بیمارستان امام علی (ع) سرابله تحویل داده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: از پیگیری دلسوازنه  سارا فلاحی نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی، کمال تقدیر و تشکر را دارم که در این امر مهم و خطیر از هیج کوششی دریغ نکردند.

وی خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که در سایه عنایت دولت مردمی و خدمتگزار، به حق دیرینه مردم شهرستان‌های چرداول، هلیلان و سیروان جامعه عمل پوشانده شد و امیدواریم که در آینده نزدیک با آماده‌سازی و بهسازی فضای فیزیکی و اخذ مجوز استاندارد و تاییدهای سازمان انرژی اتمی، بخش سی تی اسکن این مرکز فعالیت خود را آغاز نماید.

محمدی افزود: موجبات اجرای رسالت بیمارستانی در ارتقای سطح خدمات شایسته به مردم شریف شهر ستان‌های چرادول, هلیلان و سیروان فراهم می‌گردد./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار