در دهه امامت و ولایت و با حضور معاون استاندار؛
بخشداری اکرم آباد یزد در ایام امامت و ولایت و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 05 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکبر عزیزی در این مراسم مردم بخش اکرم آباد را مردمی متدین، انقلابی و پابه کار نظام خواند و گفت: در این بخش کارهای زیادی بر زمین مانده که باید با تلاش شبانه روزی انجام شود.

وی بخشدار اکرم آباد را فردی جوان، انقلابی و با انگیزه برای خدمت به مردم دانست و گفت: باید بخشدار محترم تمام همت خود را برای رفع مشکلات و تحقق عدالت در تمامی مناطق 7 گانه روستایی به کار ببندد.

معاون استاندار با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری ابراز داشت: انتخابات در کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مظهر و تجلی­گاه اراده و دخالت مردم در تعیین سرنوشت
خویش و در واقع مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است.

وی تاکید کرد: امسال تاکید مقام معظم رهبری دراین باب بر پایه چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت بنا شده و اشاره معظم له به انتخابات در سخنرانی نوروزی نشان از اهمیت بالای این دوره دارد البته یقینا مردم عزیز این منطقه نیز همراه و همگام با سایر هم میهنان و هم استانی هایمان حماسه دیگری را در عرصه انتخابات رقم خواهند زد.

در این مراسم سعید رستگاری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، علوی نیا مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، فرماندار و تنی چند از مسئولان محلی حضور داشتند.

شایان ذکر است پس از انتزاع بخش زارچ و ارتقا به شهرستان،  بخش مرکزی یزد به دو بخش مستقل اکرم آباد و بخش مرکزی تقسیم شده که مدیریت بخشداری اکرم آباد به محمدهادی شاهدی سپرده شد.

گفتنی است بخش مستقل اکرم آباد از دو دهستان اکرم آباد و دهنو و 7 روستای اکرم آباد، عسگریه، حسین آباد ریسمانی، مدرسی، سید میرزا، دهنو و محمودی تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار