مشاور امور بانوان آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:
مشاور امور بانوان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: شناسایی و معرفی بانوان توانمند و نخبه فرهنگی و دانش آموزی از مهمترین رویکردهای امور بانوان آموزش وپرورش است.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 24 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، صدیقه نیک اقبالی با بیان اینکه اولین و مهم‌ترین وظیفه‌ ما به عنوان مشاور امور بانوان، بررسی مسائل و مشکلات بانوان فرهنگی و دختران دانش‌آموز است گفت: شناسایی و معرفی زنان فرهنگی نخبه استان به عنوان الگوی بانوی مسلمان به جامعه در دستور کار امور بانوان قرار گرفته است.
وی گفت: بانوان خلاق فرهنگی و دانش آموزان دختر نمونه می توانند به امو.ر بانوان شهرستانها مراجعه کنند تا با تهیه بانک اطلاعاتی بتوانیم از ظرفیت آنها در برنامه ها به خوبی استفاده کنیم.
مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، موفقیت در فرزندپروری، فعالیت‌های جهادی، کسب رتبه‌های علمی استانی ،کشوری و کسب مقام در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان و کشور و ابتکارات ویژه بانوان فرهنگی در حوزه تعلیم و تربیت را از جمله معیارهای مد نظر جهت معرفی بانوان نخبه و توانمند فرهنگی عنوان کرد.
نیک اقبالی بیان کرد: تلاش ما در امور بانوان آموزش و پرورش استان بر این است که بانوان توانمند را بیشتر بشناسانیم. در همین راستا بر روی توان افزایی بانوان متمرکز هستیم تا بتوانیم بانوان شایسته و لایق را تربیت و معرفی کنیم تا در تصدی مدیران زن در آموزش و پرورش که مورد تاکید مسئولین محترم می باشد کوشا باشیم.
وی افزود: جامعه هدف ‌ما، جامعه بانوان فرهنگی و دانش آموزان دختر است که جامعه وسیعی است که حدود ۶۰ درصد فرهنگیان را بانوان و نیمی از دانش آموزان را دختران تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار