در آستانه فرارسیدن هفته مبارزه با موادمخدر با خانواده شهدای مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی شهرقدس دیدار و آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 21 June 2023

به گزارش تابناک تهران، در آستانه فرارسیدن هفته مبارزه با موادمخدر آیین دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی و موادمخدر با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرمانده انتظامی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و جمعی از مسؤولان شهرستانی در معیت پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) ظهر امروز انجام شد.

شهرستان قدس میزبان ۷ شهید سرافراز نیروی انتظامی به نام‌های شهید فرزاد فریدونی، شهید حمیدرضا حدادیان، شهید مصطفی اژنگ، شهید سیروس زادخاک، شهید محمد جلال کاشانی، شهید رضا مرادی علمدار و شهید عیسی‌مراد حسن زاده است که در برقراری نظم و امنیت از کشور ایستادند و جان خود را فدا کردند.
 

طی این مراسم با خانواده شهیدان فرزاد فریدونی و محمد جلال کاشانی دیدار و گفت‌وگو انجام شد و مسائل مطرح شده مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت و در پایان با اهدای لوح، هدایا و تبرکات از پدر و مادر این شهدای فداکار آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار