رئیس پارک علم و فناوری گیلان
در ۵ سال گذشته ۵۰ واحد صنعتی دانش بنیان در دهکده فناوری و نوآوری فشتام مستقر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 20 June 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان رئیس پارک علم و فناوری گیلان در بازدید از دهکده فناوری و نوآوری فشتام سنگر گفت: با استقرار و شروع به کار ۵۰ واحد صنعتی فناور در این دهکده، برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

عبدالله حاتم زاده به نقش این دهکده برای رفع نیاز‌های استان و کشور در بخش‌های کشاورزی و صنایع غذایی اشاره کرد و افزود: با استفاده از تجربه ۲۰ ساله پارک علم و فناوری گیلان، می‌توانیم توسعه زیست‌بوم نوآوری‌ها را در گیلان سرعت دهیم.

وی زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل دهکده فناوری و نوآوری فشتام را خوب دانست و تاکید کرد: شرکت‌هایی که خواستار استقرار در این دهکده هستند باید علاوه بر طرح‌های نوآورانه و شاخص‌های پذیرش شرکت‌های فناور، یک تیم تخصصی ایده پرداز نیز داشته باشند.

مدیر دهکده فناوری و نوآوری فشتام هم در این بازدید، کیفیت تولیدات شرکت‌های فناور مستقر در این دهکده را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: تولیدات این شرکت‌ها در بخش‌های فناوری‌های زیستی، نانو، کشاورزی، فرآورده‌های غذایی و بتنی، ماشین آلات آبزی پروری، تجهیزات الکترومکانیک و هوشمند سازی، علاوه بر بازار‌های داخلی، در بازار‌های خارجی هم عرضه می‌شود.

ابراهیم کوهستانی ابراز امیدواری کرد که دهکده فناوری و نوآوری فشتام سنگر به عنوان قطب نوآوری و فناوری در منطقه و شمال کشور شناخته شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار