فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: دانشجویان همواره نیروی انتظامی را به عنوان یک دستگاه امنیتی پشتیبان خود بدانند.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 13 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، مسعود جعفری‌نسب با حضور در جمع رئیس، هیئت رئیسه، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر درباره فضای امن کشور، دانشگاه‌ها و مسائل اخلاقی دانشجویان مطالبی بیان کرد.
وی با بیان اینکه ایران با وجود مشکلاتی که دنیا برایش فراهم کرده، اما یک کشور آرام و امن با بسترهای مناسب از لحاظ فکری، اندیشه‌ای، فرهنگی و اقتصادی است، افزود: این امنیت و آرامش را مدیون رشادت‌ها، جان‌فشانی‌های رزمندگان و صبر و استقامت پدران و مادران و مردم بی‌نظیر ایران در هشت سال دفاع مقدس هستیم.
فرمانده انتظامی مازندران حضور نیروی انتظامی در فضای دانشگاه‌ها را در زمان قبل از انقلاب همراه با رعب و وحشت عنوان کرد و گفت: اما امروزه نیروی انتظامی توانست با فراهم کردن اعتماد بین مردم و دانشگاهیان یکی از عضوهای این مجموعه شود.
جعفری‌نسب با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال جنگ سخت نیست، لذا باید قدر فضاهای موجود را بدانیم و برای مأیوس کردن دشمن تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌دانند ایران از لحاظ نظامی بسیار قوی است و از این طریق نمی‌تواند ورود پیدا کند، پس با استفاده از جنگ نرم به دنبال آلوده کردن فضاهای دانشگاهی ما هستند.
وی خطاب به دختران و پسران دانشجو درباره رعایت پوشش موجه در جامعه تأکید و اظهار کرد: قشر دانشجو و فرهیخته با وجود نرم‌افزارها و فناوری‌های ارتباطی موجود در کشور باید از خود مراقبت کند تا دچار فساد و انحراف نشود.
فرمانده انتظامی مازندران در پایان گفت: دانشجویان، همواره نیروی انتظامی را به عنوان یک دستگاه امنیتی پشتیبان خود بدانند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار