رئیس پلیس مازندران با اشاره به همکاری مناسب پلیس با هیئت‌های عزاداری استان، گفت: 500 همیار پلیس در مراسم‌های عزاداری محرم امسال به‌کارگیری می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 13 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران از ساری، سرتیپ مسعود جعفری نسب در همایش یاوران عاشورایی در مجتمع فرهنگی اهل‌بیت(ع) دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران، اظهار داشت: مردم در قبل از انقلاب با رژیم منحوس پهلوی با شور و حال حسینی مراسم‌های عزاداری عظیم برپا کردند و این حرکت بزرگ مردم سبب تثبیت انقلاب شده است.
وی افزود: همایش بزرگ مردمی عزاداری سالار شهیدان هر سال بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و همه مداحان و خطبا به دنبال این هستند که مراسم‌های بزرگ عزاداری را پشتیبانی و مدیریت کنند.
رئیس پلیس مازندران با اشاره به اینکه خون سالار شهیدان سبب سرنگون شدن رژیم‌های ستم شاهی شده است، تصریح کرد: همایش بزرگ اربعین با حضور 16 میلیون زائر یک اجتماع بزرگ جهانی برای مبارزه با آل‌سعود و استکبار است.
جعفری نسب با بیان اینکه رژیم آل‌سعود پرچمدار استکباری در جهان شده و روی اسرائیل را سفید کرده است، افزود: به برکت سالار شهیدان، عزاداری امسال محرم با نظم خاصی با حضور نیروهای انتظامی برپا می‌شود.
وی با اعلام اینکه مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان باید سنتی برگزار شود تا بتواند عشق سالار شهیدان را در جوانان مضاعف کند، گفت: باید در عزاداری‌ها به گونه‌ای عمل کنیم تا استکبار جهانی از این مراسم‌های ما سو استفاده نکند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار