مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام؛
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام اظهار داشت :زیرساخت های مورد نیاز در ناحیه صنفی ایلام بویژه برای حضور صنوف آلاینده فراهم است
کد خبر: ۱۱۰۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 05 May 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ موسی حاتمی افزود : ناحیه صنفی ایلام به مساحت ۱۳ هکتار به بهره برداری رسیده که هفت هکتار آن زمین صنفی و قابل واگذاری می‌باشد و از این میزان، ۴.۵ هکتار به متقاضیان واگذار شده است.

وی گفت : تاکنون واحدهایی از صنف های جوشکاری، کابینت فلزی، کانال کولر، درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره upvc، درودگر (نجار ، mdf) با حضور در شرکت شهرک های صنعتی استان برای استقرار در این ناحیه صنفی ثبت نام کرده اند.

حاتمی با بیان اینکه در ناحیه صنفی ایلام پروژه‌های شبکه توزیع برق و روشنایی، شبکه توزیع آب و شبکه توزیع گاز با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: احداث ۲ سوله کارگاهی در حال اجراست و پروژه خط انتقال برق به طول هفت کیلومتر نیز جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری است.

 وی ادامه داد : این شرکت به عنوان متولی تأمین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای صنفی به صورت ۱۰۰ درصدی فراهم کرده است.

حاتمی افزود : مزیت انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به شهرک‌های صنفی علاوه بر بازگشت آرامش به شهر و زیبا سازی آن، موجب روان سازی ترافیک، کاهش حجم مراجعات روزمره مردم به مرکز شهر و نقاط پر تردد می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار