کد خبر: ۱۱۰۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 25 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، حسینی پور استاندار مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

برخی از کم کاری ها در برخی از ادارات استان قابل قبول نبوده و عملکرد مدیران نهادها با مراجعه کمی در دیدارهای مردمی مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرند.

 سید محمود حسینی پور روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار مردمی در دفتر استانداری غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود : شهرستانی که مردم آنجا کمترین مراجعه را در دیدار مردمی داشته باشند بیشترین امتیازها را دریافت می کند چراکه برآیندها نشان می دهد مدیر آن شهرستان خوب کار می کند.

وی اظهارداشت: شهرستانی که بیشترین مراجعه کننده را در دیدارهای مردمی هفتگی داشته باشند به طور قطع یک جای کار می لگند که باید اصلاح بشود.

وی خاطرنشان کرد : همه مسوولان در استان مازندران بدانند از این طریق رصد می شوند و هر نهادی که بیشترین مراجعه کننده را دارد یعنی آن نهاد خوب کار نمی کند و امیدواریم که همه مسوولان نیز گام هایی برای حل مشکلات بردارند.

استاندار مازندران با بیان این که، درخواست های مردم در دیدارهای مردمی هفتگی نیازمند آسیب شناسی است، گفت : درخواست مردم در دیدارهای مردمی سه شنبه ها با مدیران استان مورد بررسی قرار می گیرد که بخشی از آن ها رفع و بخشی دیگر که حل نشدنی است با تعامل دستگاه های مربوط راهکار حل مشکل برای آن ارایه می شود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار