کد خبر: ۱۱۰۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 25 April 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، اخبار انتظامی مازندران در پنجم اردیبهشت ماه به این شرح است: 

سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت:

در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 23 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند .

------------------------------------------

دستگیری قاتل متواری کمتر از 2 ساعت در نور 

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی نور از دستگیری قاتل جوان 28 ساله فراری کمتر از 2 ساعت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به مرگ جوان 28 ساله به وسیله سلاح شکاری در شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود: با بررسی های میدانی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ، متهم اصلی این پرونده که در یک درگیری جمعی مرتکب قتل شده بود شناسایی شد .

سرهنگ قلی پور، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در کمتر از 2 ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ قلی پورادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به قتل اعتراف و علت آن را اختلافات قبلی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی نور در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: صیانت از جان و مال مردم، خط قرمز پلیس است و در اين راستا انتظار پلیس از مردم اعلام هر گونه هنجارشکنی از سوی مخلان نظم و امنیت عمومی به مرکز فوریت های پلیسی 110 است.

------------------------------------------

دستگیری سارق منزل در نوشهر 

سرهنگ "اکبر درویشی فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق حرفه اي با 7 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "اکبر درویشی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي وقوع چند مورد سرقت منزل  در سطح حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وي بيان داشت: کارآگاهان پليس آگاهی پس از بررسی های انجام شده ، سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائي در يک عمليات ضربتي وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.

سرهنگ درویشی ادامه داد: متهم در بازجوی به عمل آمده به 5 فقره سرقت منزل و 2 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و  پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد .

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در خاتمه  يادآور شد: همراهي و تعامل مردم با پليس در شناسايي و دستگيري سارقان و مجرمان نقش بسزايي دارد و تقاضاي پليس از مردم اين است، ضمن توجه به هشدارها ی پلیس، منازل و اموال خود را به تجهيزات ايمني مناسب مجهز کنند.

------------------------------------------

کشف2 خودروی سرقتی در بهشهر 

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 2 خودروی سرقتی و دستگیری 2سارق خودرو در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام اين خبر افزود: در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت و اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر سرقت دو خودروی پرایدو مزدا وانت از شهرستان ساری، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با اجرای طرح های کنترلی و تقويت گشت هاي انتظامي ماموران گشت اطلاعات، 2 خودروی مسروقه را در حین تردد در این شهرستان مشاهده و در اقدامی عملیاتی آنها را متوقف کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی از دستگیری 2 سارق خودرو در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در پايان از شهروندان خواست: ضمن تجهیز خودروی خود به وسايل و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در بابل 

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگیری 20 معتاد متجاهر و 42 خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان اجرا شد.

وي افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی های قضائی 42 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و 20 معتاد متجاهر و پرخطر را از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در خاتمه از کشف یک کیلو و 600 گرم مواد مخدر در اجرای این طرح نیز خبر داد و ضمن قدردانی از تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.

------------------------------------------

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آمل 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان "آمل "، از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پلمب 10 واحد صنفی در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"علی داداش تبار "، در تشريح اين خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی  و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح، تیمی متشکل از پلیس امنیت عمومی،آگاهی، یگان امداد و راهور که دریکی از محلات این شهرستان به اجرا در آمد   2نفر از ارازل واوباش و مخل نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.

سرهنگ داداش تبار، تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح و  در اجرای طرح عفاف و حجاب 41دستگاه خودرو توقیف و 10 واحد صنفی پلمب شدند .

وی از اعمال قانون برای 9 دستگاه خودرو به دلیل تخلف از قوانین راهنمایی ورانندگی و مزاحمت برای مردم نیز خبر داد و گفت : در این طرح  3 دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ داداش تبار در خاتمه از عزم قاطع پلیس در برخورد با قانون شکنی ها و برقراری نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه اقدامات هنجار شکنانه از سوی افراد مخل نظم و امنیت عمومی مرتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

------------------------------------------

دستگیری سارق سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت در محمودآباد 

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"محمودحسین زاده" با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق در این شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حسین زاده با بیان این که موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری عامل شرارت و ناامنی در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری شرور متواری که در یک درگیری مسلحانه ضمن سلب آسایش شهروندان فردی را به شدت مجروح کرده بود ، خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" درباره جزئیات این خبر،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی، درگیری و تیراندازی توسط افرادی در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: در این در گیری یکی از افراد شرور با تیراندازی به یکی از طرفین درگیری، وی را به شدت مجرح و از محل متواری شد .

سرهنگ عزیزی در ادامه اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به این موضوع، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از انجام هماهنگي هاي قضایي با دادستان این شهرستان، در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در یکی از استان های همجوار دستگير کنند.

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار