کد خبر: ۱۱۰۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ 30 January 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// مریم پاسالار در یادداشتی نوشت؛ در گذار زمان و بالا و پایین روزگار دوباره به نقطه ای رسیدیم که انگار برای ایران عزیزمان آغازی بود، چرخ زمانه دوباره به بهمن ماه رسید، ماه پیروزی خون بر ظلم و ستم وتاریکی. و امروز چهل و چهار سال از انقلاب مردمی مهین عزیزمان میگذرد و من در چهل و چهارمین جشن پیروزی نگاهی به گذشته، به دور دست ها می کنم و دست آوردهای انقلاب را مرور میکنم. در این که در این مسیر کم و کاستی هایی داشتیم هیچ شک و شبه ای نست ولی هرگز هیچ اتفاقی وحدت ما را برای حفظ این انقلاب بزرگ از بین نبرد و حتی در مواجهه با وقایع گوناگون ما، مردم ایران عزیز با هر بینش و نگاه سیاسی برای حفظ انقلاب با تأکید بر تمامیت ارضی و برادری و برابری در کنار هم ایستادیم.
حتی با وجود تمام سختی هایی که در این دوران داشته ایم از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریمها پی در پی، ولی باز هم از هیچ تلاشی فرو گذار نبودیم و توانستیم در زمینه های مختلف مانند بهداشت و درمان، صنعت هوا و فضا ، انرژی اتمی و ... دست آوردهایی داشته باشیم و سرعت تولید علم در ایران عزیز گسترش خوب و قابل تأملی داشته است.
همه اینها از برکات انقلاب است و این دقیقا همان چیزی است که دشمن از آن ترس دارد اینکه ملت ایران ، انقلاب خود را دوست داشته باشند و در دفاع از آن تمام تلاش خود را به کار ببرند و تن به سلطه بیگانگان ندهد.

انتهای پیام//

برچسب ها: مریم پاسلار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار