رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای شهر شیراز گفت: شهروندان شیرازی گزارشات و مشاهدات عینی خود درباره قطع درختان و تخریب باغات شیراز را به سامانه مردم رسی اعلام کنند.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 17 April 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامعلی ترابی در جلسه شورای شهر شیراز گفت: اقدام مثبتی در شهر شیراز توسط فعالان اجتماعی آغاز و در پی آن اکنون سامانه مردم رسی فعال شده است.

او گفت: این نوع اقدامات باعث جذب اعتماد عمومی خواهد شد و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولین در حوزه‌های مختلف اجتماعی یک اتفاق ضروری است که طلیعه رفع معضلات اجتماعی را در سطح کشور و شهر شیراز در پی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از مباحثی که در سامانه مردم رسی اطلاع عمومی شده موضوع تخریب باغات است.

او گفت: قطعا باید مواردی را که توسط مردم در خصوص تخریب باغات شیراز در این سامانه گزارش می‌شود سریعا رسیدگی کرد و شهروندان می‌توانند اطلاعات و گزارشات خود را در این باره به سامانه مردم رسی اعلام کنند.

ترابی تاکید کرد: مطالبات مردمی در زمینه تخریب باغات شیراز با جدیت پیگیری و پاسخ اعتماد شهروندان داده خواهد شد تا دیگر شاهد قطع اشجار و محو باغات در سطح شهر نباشیم و اعتماد عمومی به دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز جلب شود.

برچسب ها: شورای شهر ، تخریب باغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار