معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری:
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری به مقوله ورزش درآمدزایی نیست، گفت: امسال خانه های کشتی در پایتخت را پیش می بریم.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 14 April 2023

به گزارش تابناک تهران، محمد امین توکلی زاده عصر جمعه در نشست صمیمی شهردار تهران با قهرمانان، پیشکسوتان و مدیران ورزش کشور توضیح داد: یکی از برنامه های ما در شهرداری برگرداندن زیرساخت های فرسوده به چرخه استفاده است و در این راستا قریب به ۵۰ زیرساخت به گردونه خدمت بازگشته است.

وی افزود: تلاش دیگر ما برگزاری رویدادهای ورزشی بود که در این راستا لیگ های مختلف و مسابقات برگزار شد جشنواره بزرگ قهرمان شهر را برگزار کردیم که با استقبال خوبی روبرو شد.

به گفته توکلی زاده، ۶۰۰ هزار زن و مرد در این جشنواره شرکت کردند و در نخستین جشنواره الکترونیک شهر نیز ۶۰۰۰ نوجوان و جوان حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال شکوفایی زیرساخت های ورزشی شهرداری تهران است گرچه با استاندارد جهانی فاصله داریم اما با نگاه شهردار امسال اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

توکلی زاده این را هم گفت: شورا و شهردار تهران نگاه ویژه ای به ورزش دارند و امسال در حمایت از بخش کشتی، توسعه خانه های کشتی را جلو می بریم و برای فوتبال هم اگر مقدمات قانونی فراهم شود، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و از سوی دیگر می توانیم توافقات خوبی با فدراسیون های مختلف داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمان شهر از ورزشگاه آزادی شروع شد و قهرمانان محلی را شناخت و بعد از ماه مبارک تمام می شود؛ برنامه داریم که این رقابت ها را بین شهرها اجرا کنیم.

نشست صمیمی شهردار تهران با قهرمانان، پیشکسوتان و مدیران ورزش کشور با حضور علیرضا زاکانی شهردار، آخوندی عضو شورای شهر تهران و اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

در این دیدار بسیاری از ورزشکاران و پیشکسوتان از جمله فرزانه فصیحی، جوادفروغی و... به بیان دغدغه ها و انتظارات خود از شهردار تهران پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار